MATFEL.PL | 37.69 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 39.06 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 41.67 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
CHODNIKLITERACKI.PL | 41.82 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
GILDIA.PL | 49.50 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 51.80 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Praktyczne zastosowanie technologii i wiedzy to nieodłączny element uzyskiwania konkurencyjnej przewagi. Coraz większe wymagania klientów, silnie i dynamicznie rozwijająca się konkurencja oraz coraz krótsze cykle życia produktów - wymuszają ciągłe zmiany w funkcjonowaniu współczesnych firm. Monografia jest odpowiedzią na bieżące potrzeby w zakresie transferu technologii oraz konkurencyjnej przewagi przedsiębiorstw, a jej głównym celem jest integracja i rozwój istniejącej wiedzy w zakresie transferu technologii, a także określenie znaczenia transferu technologii i siły jego oddziaływania na przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw.
Jednym z kluczowych źródeł technologii i wiedzy w przedsiębiorstwach jest transferowanie jej z zewnętrznych podmiotów, bardziej zaawansowanych technologicznie. Przedsiębiorstwa pozyskują technologię oraz wiedzę z jednostek badawczo-rozwojowych, takich jak instytuty badawcze czy uczelnie wyższe, mogą także ją transferować z innych przedsiębiorstw. W pierwszym przypadku firmy stają przed wyzwaniem pionowego transferu technologii, w drugim - poziomego transferu technologii. Obecny stan wiedzy w zakresie specyfiki transferu technologii, realizowanego przez przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem jego pionowego i poziomego rodzaju, oraz znaczenia transferu technologii w uzyskiwaniu konkurencyjnej przewagi przez przedsiębiorstwa jest ograniczony. Zarówno wiedza i technologia, jak i możliwa do osiągnięcia przewaga konkurencyjna, wynikająca z ich zastosowania, stanowią istotny obszar zainteresowań i samych firm, i badaczy.