|
|
|
MATFEL.PL |
39.25 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. |
CZYTAM.PL |
43.52 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
GILDIA.PL |
46.80 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.Z książki dowiesz się:- Co jest źródłem wartości dla klienta?- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?