Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

39.25 zł 49.99 zł 21% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta.

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta.

Justyna Majchrzak-Lepczyk

ISBN:
9788381023245
Producent:
CeDeWu
Cena katalogowa:

49.99 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 39.25 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
CZYTAM.PL 43.52 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 46.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.Z książki dowiesz się:- Co jest źródłem wartości dla klienta?- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?




Pozostałe książki Justyna Majchrzak-Lepczyk

Nowości wydawnicze

Słaby punkt. Haker. Tom 3

EMILIA SROKA
Data premiery: 2025-03-31

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27