Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

51.65 zł 68.00 zł 24% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Wizerunek. Jak go zmierzyć i jak poprawić?

Wizerunek. Jak go zmierzyć i jak poprawić?

Izabela Szlis

ISBN:
9788381023030
Ilość stron:
320
Wydawnictwo:
CeDeWu
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

68.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 51.65 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 51.68 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 61.20 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem "logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing sieciowy, orientacja rynkowa czy teoria przewag konkurencyjnych. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku. Książka skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządczej oraz osób powiązanych zawodowo z marketingiem, sprzedażą i Public Relations. Stanowi również cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzanie, marketing, finanse, bankowość) oraz literaturę uzupełniającą dla studentów psychologii, statystyki czy ekonometrii. Postawiony problem badawczy jest nader interesujący, szczególnie, że Autorka "nie ucieka" od jego umiejscowienia w realnych uwarunkowaniach sektora bankowego znajdującego się w czasie szybko zmieniających się trendów i tendencji na rynku finansowym. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Brzozowskiej

Nowości wydawnicze

Osiągnij UPTIME

LAURA MAE MARTIN
Data premiery: 2025-01-17

Forget me not

DAGMARA JAKUBCZAK
Data premiery: 2025-01-17

Baron

KRZYSZTOF JÓŹWIK
Data premiery: 2025-01-17

Miasto łotrów

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-01-16

The Front Runner

ELSIE SILVER
Data premiery: 2025-01-16

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

Uwierz jej

MAX CZORNYJ
Data premiery: 2025-01-15

Serca za burtą

BECKY DEAN
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

You Are My Hope

AGNIESZKA KARECKA
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15