Najtaniej kupisz w SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

13.97 zł 39.90 zł 65% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka

STRATEGIE MARKETINGOWE W POLSKICH FIRMACH NA RYNKACH WIRTUALNYCH I REALNYCH Grażyna Golik-Górecka

Grażyna Golik-Górecka

Format (cm):
17 x 24
Ilość stron:
198
Oprawa:
miękka
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788380884373
Cena katalogowa:

39.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 13.97 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.




Nowości wydawnicze

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27