Najtaniej kupisz w PASKARZ.PL

32.99 zł 46.90 zł 30% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze

Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze

Laura Dowling Grealish, M. Tamra Chandler

ISBN:
9788380879140
Ilość stron:
214
Wydawnictwo:
MT Biznes
Rok wydania:
2020
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
141 x 218 mm
Cena katalogowa:

46.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni PASKARZ.PL

PASKARZ.PL 32.99 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 33.99 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
TANIAKSIAZKA.PL 36.02 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CZYTAM.PL 36.59 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 37.04 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
TANTIS.PL 39.59 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
GILDIA.PL 46.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
BOOKTIME.PL 47.19 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne!

Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback.

Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontr produktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Autorki tej książki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska.




Nowości wydawnicze

Pomóż mi zapomnieć

JOANNA CHWISTEK
Data premiery: 2025-04-02

Pomarańczki komisarza Montalbano

ANDREA CAMILLERI
Data premiery: 2025-04-02

300 najważniejszych taktycznych pozycji szachowych

THOMAS ENGQVIST
Data premiery: 2025-04-02