GANDALF.COM.PL | 59.77 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 63.53 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
Odkryj na nowo tajniki biznesu i zacznij stosować nowe metody, które szybko zaczną przynosić rezultaty. Publikacja "Strategia Lean" odkryje przed Tobą tajniki opracowane przez Toyotę, a także obali popularne mity dotyczące systemu zarządzania. Nieliczne firmy potrafią w pełni wykorzystać metodologię Lean. Krąży o niej zbyt wiele mylnych przekonań, które uniemożliwiają jej poprawne wdrożenie do modelu biznesowego. Książka "Strategia Lean" pozwoli na nowo zagłębić się w temacie i ujrzeć to, co do tej pory umykało spojrzeniu. Metodologia Lean polega na rozwiązywaniu problemów, uczeniu się i działaniu. Istotne jest również, aby na pierwszym miejscu zawsze znajdował się klient. Nie można tego jednak robić poprzez wykorzystywanie i zaniedbywanie pracowników. Właściwe zastosowanie strategii Lean pozwoli na usprawnienie procesów, obniżenie kosztów i wyeliminowanie marnotrawstwa. Szybki bieg biznesowy można odbyć samemu i szybko go zakończyć. Znacznie skuteczniejsza jest współpraca, ponieważ wspólna podróż pozwoli osiągnąć największe szczyty. Książka "Strategia Lean" pomaga ujrzeć biznes w zupełnie nowym świetle. Trzeba nie tylko zmienić model działania, ale również sposób myślenia. Oznacza to wzięcie pod uwagę zasobów, celów biznesowych oraz własnych pragnień i potrzeb. Michael Balle, Jacques Chaize, Daniel Jones i Orest Fiume wspólnie stworzyli niezwykle istotny i wartościowy poradnik, który pozwala lepiej zrozumieć popularną metodologię Lean. Liczne wskazówki i przykłady ułatwiają wprowadzenie strategii Lean do modelu biznesowego.
Jeffrey K. Liker, autor książki
Droga Toyoty
Książka "Strategia Lean" stawia mocną tezę, zgodnie z którą myślenie lean należy rozpatrywać przede wszystkim w kategoriach metody przeobrażania firmy w system strategicznego pozyskiwania wiedzy, która mogłaby zapewnić firmie trwałą przewagę konkurencyjną w obliczu przełomowych zdarzeń w branży. Pokazuje, że dzięki wdrożeniu myślenia lean jako narzędzia strategicznego każda firma może odnieść sukces, dokonując zasadniczego przełomu w swojej branży.
John Shook, prezes Lean Enterprise Institute
Książka Strategia lean w przekonujący sposób wyjaśnia, że doskonałości operacyjnej nie da się osiągnąć wyłącznie dobrymi chęciami kierownictwa i że wymaga ona realizacji konsekwentnego oddolnego procesu rozwojowego.