MATFEL.PL | 44.57 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 46.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 46.03 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATRAS.PL | 46.88 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
GANDALF.COM.PL | 47.81 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 49.50 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GILDIA.PL | 59.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Z książki "Po pierwsze: złam wszelkie zasady" dowiemy się, co będzie potrzebne utalentowanym pracownikom, jakie są sekrety wyszukiwania najlepszych robotników, a także co robią menedżerowie, by zamienić prawdziwy talent w czyny i pieniądze.
Ogromna część wartości każdej firmy to pracownicy. Kluczem do sukcesu każdej spółki jest umiejętne wsłuchiwanie się w potrzeby i rozumienie tych, którzy najciężej pracują na zysk firmy.
Mówi się, że kluczem do sukcesu menedżerów jest ich umiejętność elastycznego podchodzenia do każdej sytuacji i osoby, a także przekraczanie i łamanie utartych zasad i standardów. Model zarządzania zaproponowany w książce pomoże wprowadzić niezbędne zmiany w spółce i zwiększyć kreatywność pracowników, sprawi też, że klient będzie bardziej zadowolony z tego, co jest mu oferowane. Nie trzeba chyba mówić o tym, jak bardzo przekłada się to na zysk firmy. Autorzy mówią, że przeprowadzili wywiady z milionem pracowników i osiemdziesięcioma tysiącami menedżerów - wszystko to po to, by jak najlepiej zrozumieć mechanizmy działania idealnej spółki. Na podstawie rozmów wywnioskowali, co cechuje idealnego pracownika i menadżera, a także określili, jakie cechy potrzebne są do tego, by osiągnąć sukces. W książce "Po pierwsze: złam wszelkie zasady" znajdziemy informację o fundamentach skutecznego zarządzania. Jest to pierwsza taka pozycja, która opisuje w bardzo prosty i jasny sposób drogę do zdobycia dobrych, zaangażowanych pracowników i stworzenia świetnie działających zespołów. Książka polecana jest przede wszystkim kierownikom, menedżerom i liderom, którzy zarządzają grupą ludzi. Dzięki opisanym sposobom i cennym radom można bez większych problemów poprawić organizację pracy w nawet najbardziej zdezorganizowanych spółkach.
Autorzy we Wstępie
Jak określili to sami autorzy, znaczna część wartości firmy znajduje się
pomiędzy uszami jej pracowników. Kluczem do sukcesu jest pomnażanie tej wartości przez słuchanie i rozumienie tego, co znajduje się w ich sercach. Panowie Buckingham i Coffman znaleźli prosty sposób pomiaru i tworzenia tego niezwykle istotnego związku. U nas, w Carlson Companies, ich umiejętności pomagają nam stać się firmą naprawdę dbałą o swoich pracowników, firmą, która w przyszłości odniesie na rynku wielki sukces.
Marylin Carlson, prezes i dyrektor generalny, Carlson Companies
To jest to! Opierając się na przekonujących wnioskach i poważnych wynikach badań Gallupa, Buckingham i Coffman stworzyli mocne fundamenty skutecznego zarządzania. Po raz pierwszy opisano w jasny sposób drogę do pozyskania zaangażowanych pracowników i stworzenia świetnie prosperujących zespołów roboczych. To zmieniło moje podejście do zarządzania menedżerami.
to ważne narzędzie dla każdego kierownika na linii frontu, dla każdego menedżera średniego szczebla i dla każdego lidera.
Michael W. Morrison, dziekan na Uniwersytecie Toyota
Spośród setek książek o poprawie funkcjonowania organizacji ta jedna jest oparta na obszernym materiale empirycznym i koncentruje się na szczególnych działaniach, które powinni podjąć menedżerowie, aby już dziś ulepszyć swoją organizację. W świecie, w którym zarządzanie ludźmi pozwala wykorzystać występujące wśród nich zróżnicowanie, książka
to lektura obowiązkowa.
Jeffrey Pfeffer, profesor w Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Stanforda
W książce tej oddajemy głos milionowi pracowników i osiemdziesięciu tysiącom menedżerów. Ta oszałamiająca liczba rozmów pozwoliła nam nie oderwać się od realiów. Na początku trudno było sobie nawet wyobrazić, co będzie można usłyszeć od utalentowanego pracownika czy wybitnego menedżera. (...) Wiemy, tak jak i ty, że współczesne życie pełne jest nieustających zmian. Wiemy, że zmienia się atmosfera pracy, że pojawiają się i znikają coraz to nowe podejścia do zarządzania. Słuchając takich menedżerów, jak Michael, i pracowników, którymi oni kierują, staraliśmy się jednak wyłowić coś, co się nie zmienia. Co będzie zawsze potrzebne utalentowanym pracownikom? Co zawsze będą robić wielcy menedżerowie, aby zamienić talent w czyn? Jakie są niezmienne sekrety znajdowania utalentowanych pracowników, sprawiania, że skoncentrują się na właściwym celu, i zatrzymywania ich na długo? Co pozostaje niezmienne? Takie pytania postawiliśmy sobie na początku. A na następnych stronach tej książki przedstawimy wnioski, do których udało nam się dojść.