Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
Zdobądź niezbędne informacje na temat biologicznego rozwoju najmłodszych. Skorzystaj z publikacji, która pomoże Ci zapoznać się z najnowszymi odkryciami z biomedycznych podstaw rozwoju."Biomedyczne podstawy rozwoju dziecka dla studentów pedagogiki, opiekunów w żłobku i nauczycieli wychowania przedszkolnego" to publikacja stworzona z myślą o studentach oraz nauczycielach. Dzięki tej publikacji uzyskanie podstawowej wiedzy na temat biologicznego rozwoju dziecka i jego funkcjonowania w społeczeństwie staje się o wiele łatwiejsze. Podręcznik zawiera materiały dotyczące rozwoju dziecka od momentu narodzin aż do ukończenia szóstego roku życia. Autorki publikacji bazują na najnowszych odkryciach w dziedzinie biomedycznych podstaw rozwoju. Dzięki informacjom zawartym w tej pozycji Czytelnik może zdobyć wiedzę przydatną podczas procesów wspomagania rozwoju, edukacji, terapii oraz wychowania dziecka.Podręcznik dla studentów i nauczycieli powstał dzięki współpracy Marty Wiśniewskiej, Anny Mikler-Chwastek i Magdaleny Plandowskiej.Marta Wiśniewska jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, logopedą, pedagogiem specjalnym - oligofrenopedagogiem, a także terapeutą i instruktorem metody integracji sensorycznej. To wykładowczyni Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, a także nauczyciel-specjalista w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 213 w Warszawie. Zajmuje się pracą z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. To autorka licznych publikacji skupiających się na terapii oraz diagnozie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i popularyzatorka wiedzy o integracji sensorycznej.Anna Mikler-Chwastek to doktor nauk humanistycznych. W obrębie jej zainteresowań znajduje się nabywanie kompetencji w zakresie samodzielności elementarnej niemowląt i dzieci w wieku przedszkolnym, a także tematyka związana z poznawaniem siebie i otoczenia przez najmłodszych.Magdalena Plandowska jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie i Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki w szczególności interesuje się badaniami dotyczącymi wspomagania aktywności fizycznej i rozwoju ruchowego dzieci, młodzieży, a także dorosłych.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.