Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

30.06 zł 40.00 zł 25% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Relacje jako kapitał organizacji

Relacje jako kapitał organizacji

praca zbiorowa

ISBN:
9788380855441
Ilość stron:
137
Wydawnictwo:
Difin
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

40.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 30.06 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 31.41 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 32.71 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
GANDALF.COM.PL 33.02 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATRAS.PL 33.31 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
SWIATKSIAZKI.PL 34.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 36.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.




Nowości wydawnicze

Bo NIE. Zacznij odmawiać i żyć po swojemu

NATALIA WALOCH
Data premiery: 2024-10-23

Dom masek

ANN FRAISTAT
Data premiery: 2024-10-23

Las Birnamski

ELEANOR CATTON
Data premiery: 2024-10-23

Nawiedzony Rycerz. Batman

LOEB JEPH, TIM SALE
Data premiery: 2024-10-23

Upadek. Jak straciliśmy I Rzeczpospolitą

JACEK KOMUDA
Data premiery: 2024-10-23

Tam, gdzie pada śnieg

ERIN DOOM, FLOW BOOKS
Data premiery: 2024-10-23

Wszystkie pocałunki wiosny

JÓZEFINA PŁOTKA
Data premiery: 2024-10-23

Nie za darmo

LILIANA WIĘCEK
Data premiery: 2024-10-23

Po prostu Jamie

JAMIE OLIVER
Data premiery: 2024-10-23

Malowane diabły

MARGARET OWEN
Data premiery: 2024-10-23

Martwi detektywi. Sandman Uniwersum

RODRIGUEZ JAVIER, JEFF STOKELY, PORNSAK PICHETSHOTE
Data premiery: 2024-10-23