Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

30.06 zł 40.00 zł 25% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Relacje jako kapitał organizacji

Relacje jako kapitał organizacji

praca zbiorowa

ISBN:
9788380855441
Ilość stron:
137
Wydawnictwo:
Difin
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

40.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 30.06 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 31.41 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CHODNIKLITERACKI.PL 32.71 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
GANDALF.COM.PL 33.02 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATRAS.PL 33.31 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
SWIATKSIAZKI.PL 34.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 36.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13