Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

43.90 zł 45.00 zł 2% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw

Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw

Katarzyna Kozioł-Nadolna, Karolina Beyer

ISBN:
9788379727193
Ilość stron:
104
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

45.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 43.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka

Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom niezwykłe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem i adaptacji do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Po pierwsze, wybuch pandemii COVID-19 na całym świecie spowodował nagłą i głęboką dezorganizację globalnych łańcuchów dostaw, co wprowadziło znaczne zakłócenia w działalności przedsiębiorstw. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu się oraz zmieniające się wzorce konsumenckie znacząco wpłynęły na modele biznesowe, strategie przetrwania firm i podejście do wprowadzania innowacji. Po drugie, wojna w Ukrainie, choć wydawać by się mogło, że to odległy konflikt, również ma wpływ na przedsiębiorstwa w Polsce. ()

W kontekście obecnych trudności, przed którymi stoją przedsiębiorstwa, narasta potrzeba wprowadzania innowacji. Po pierwsze, wspomniane kryzysy wymusiły na przedsiębiorstwach konieczność dostosowania się do nowych warunków rynkowych. W obliczu zmieniającej się sytuacji przedsiębiorstwa muszą być elastyczne i gotowe do wprowadzania innowacji. Pandemia COVID-19 na przykład wymusiła rozwinięcie zdalnych metod pracy, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa, dlatego też identyfikacja barier innowacyjności stała się kluczowym działaniem. Jest niezbędna, aby zrozumieć, co może utrudniać wprowadzanie innowacji w danej firmie. Bariery mogą być związane z brakiem zasobów finansowych, wiedzy lub kompetencji w zakresie innowacji czy też z oporem pracowników przed zmianami. Na tej podstawie przedsiębiorstwo może opracować strategie eliminowania tych barier i promowania kultury innowacyjności.

Kolejnym ważnym wyzwaniem dla współczesnych podmiotów gospodarczych jest tworzenie innowacyjnych strategii. W obliczu kryzysów i zmieniającego się otoczenia biznesowego przedsiębiorstwa muszą dokładnie przeanalizować, jakie obszary inwestycji będą kluczowe dla ich przetrwania i rozwoju. Mogą to być inwestycje w technologie umożliwiające zdalne zarządzanie firmą, w rozwijanie nowych kanałów dystrybucji, a także w badania i rozwój nowych produktów lub usług dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów.

Pozostałe książki Katarzyna Kozioł-Nadolna|Karolina Beyer

Nowości wydawnicze

Osiągnij UPTIME

LAURA MAE MARTIN
Data premiery: 2025-01-17

Forget me not

DAGMARA JAKUBCZAK
Data premiery: 2025-01-17

Baron

KRZYSZTOF JÓŹWIK
Data premiery: 2025-01-17

Miasto łotrów

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-01-16

The Front Runner

ELSIE SILVER
Data premiery: 2025-01-16

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

Uwierz jej

MAX CZORNYJ
Data premiery: 2025-01-15

Serca za burtą

BECKY DEAN
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

You Are My Hope

AGNIESZKA KARECKA
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15