Czy pierwszy milion trzeba ukraść? to kontynuacja i rozwinięcie książki Ethics Essentials for Business Leaders (Podstawy etyki dla liderów biznesu) oraz lektura obowiązkowa dla każdego, kto uważa, że udany biznes to nie tylko zysk, bo sukcesu firmy nie przelicza się jedynie na pieniądze, ale też na liczbę zadowolonych klientów i pracowników. Autor, przytaczając wiele przykładów i pisząc o ekonomii językiem zrozumiałym nawet dla laika, pokazuje, że ten, kto prowadzi własne przedsiębiorstwo, wciąż może – i musi – pozostać człowiekiem uczciwym, moralnym, działającym w zgodzie z nauką Kościoła katolickiego. Na taką książkę czekałem! Nareszcie spojrzenie na biznes z perspektywy katolickiej bez kompleksów – zarówno bez porzucania starego Magisterium, jak i bez naiwności graniczącej niekiedy z pobożnym socjalizmem. Polecam. Maciej Gnyszka – założyciel Towarzystw Biznesowych Mocna strona książki to proste, czytelne i pogłębione przybliżenie praktycznych aspektów etyki w biznesie. Idzie ono w parze z osobą autora, który łączy doświadczenie biznesowe i edukacyjne z zaangażowaniem w życie Kościoła. Obserwujemy efekt synergii obu elementów na kartach tej książki. Bernard Fruga – trener zarządzania i sprzedaży Dobrze, jeżeli przedsiębiorczość jest bardziej filozofią życia, w której mamy mocno określone wartości. Pomagają nam one wytrwać i obrać właściwy kierunek w momentach, w których nie mamy żadnych podpowiedzi. Świat potrzebuje ludzi dobrych w tym, co robią, i dobrze jeśli są to rzeczy, które oni naprawdę lubią – wtedy praca nie męczy, bo jest realizacją wewnętrznej misji. Takiej pracy każdy z nas szuka. Ta książka na pewno pomoże w jej znalezieniu. Katarzyna Gierczak-Grupińska – fundator i prezes Fundacji Firmy Rodzinne W skrócie: - książka dla tych, którzy uważają, że udany biznes to nie tylko zysk, ale także zadowoleni klienci i pracownicy, - spojrzenie na biznes z chrześcijańskiej, katolickiej perspektywy, - przewodnik po etyce w biznesie, - poradnik na temat tego, jak zwiększać motywację pracowników i uczciwie rozwijać biznes, - książka, która pomaga odnaleźć prawdziwe wartości i pasję w biznesie, - autor – praktyk biznesu i wykładowca, łączący swoje doświadczenie z zaangażowaniem w życie Kościoła.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.