TANIAKSIAZKA.PL | 19.58 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 21.79 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
Pracujesz w dziale marketingu i zastanawiasz się, jak najlepiej wykonywać swoją pracę? A może prowadzisz swój własny biznes i chciałbyś poprawić promocję oraz sprzedaż swoich produktów i usług? W obu tych przypadkach książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" będzie dla Ciebie pomocna! "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" autorstwa Kena Blancharda, Kathy Cuff oraz Vicki Halsey to kultowa książka opisująca sposoby traktowania klienta w taki sposób, aby ten skorzystał z naszych usług lub nabył nasze produkty. Autorzy opisują techniki rozmowy, traktowania klientów oraz podchodzenia do nich z troską, zainteresowaniem i pomocą. "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" to lektura dla biznesmenów, menedżerów, dyrektorów, kierowników i wszelkich pracowników związanych w jakikolwiek sposób z obsługą klienta. Autorzy gwarantują, że zastosowanie przedstawionych technik i wskazówek znacznie zwiększy sprzedaż i sprawi, że klienci częściej będą powracać do naszej firmy.