|
|
|
TANTIS.PL |
6.99 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała |
CZYTAM.PL |
37.43 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
TANIAKSIAZKA.PL |
38.41 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
GANDALF.COM.PL |
38.43 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
Książkę tę adresujemy przede wszystkim do osób, które dopiero zaczynają przygodę z tworzeniem animacji, do studentów rozpoczynających studia w zakresie grafiki, studentów sztuk wizualnych, uczniów średnich szkół plastycznych, a także tych, którzy chcieliby rozpocząć samodzielną pracę w tym zakresie. Celem projektów zawartych w tej publikacji jest wprowadzenie Czytelnika w świat aplikacji służących do tworzenia animacji. Projekty przedstawiają instrukcje postępowania krok po kroku. W opracowaniu tym przedstawione zostały podstawy tworzenia i edycji animacji komputerowej 2D przy użyciu takich programów, jak: Adobe Photoshop, Adobe After Effects oraz Adobe Premiere. Działania uporządkowane zostały pod względem wzrostu poziomu wiedzy i umiejętności. Większość proponowanych działań polega na tworzeniu prostych animacji oraz zapoznaniu Czytelnika z terminologią stosowaną w programach graficznych. Na ich podstawie wyjaśniane są sposoby korzystania z określonych narzędzi poszczególnych programów. Poszczególne projekty pomagają w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Opracowaniem tym można posługiwać się jak poradnikiem, który pozwoli stworzyć interesującą animację, która może zachwycić nawet wymagających widzów.