Najtaniej kupisz w SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

13.20 zł 44.00 zł 70% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji

Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca, Wiesława Caputa

ISBN:
9788375560138
Ilość stron:
164
Wydawnictwo:
CeDeWu
Rok wydania:
2021
Oprawa:
Miękka
Format:
16.0x23.5cm
Cena katalogowa:

44.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 13.20 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
TANIAKSIAZKA.PL 22.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą świadomość swoich potrzeb oraz rosną ich wymagania co do poziomu obsługi - oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia oraz większego zaangażowania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynkowe w celu pozyskania i utrzymania klienta.

W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Polsce. W szczególności przeanalizowano: 

  • przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów, 
  • zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkową, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na budowę wizerunku banku,
  • procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta.

Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych problematyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za politykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowości zarządczej.

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13