Najtaniej kupisz w SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

36.00 zł 45.00 zł 20% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
INTERNET W PREZYDENCKICH KAMPANIACH WYBORCZYCH W USA W LATACH 2000-2012

INTERNET W PREZYDENCKICH KAMPANIACH WYBORCZYCH W USA W LATACH 2000-2012

Monika Kożdoń-Dębecka

Format (cm):
16 x 24
Ilość stron:
278
Oprawa:
miękka
Producent:
Aspra
ISBN:
9788375458886
Cena katalogowa:

45.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 36.00 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór. Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów. Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski




Nowości wydawnicze

Lato tajemnic. Klub Martini. Tom 2

TESS GERRITSEN
Data premiery: 2025-03-26

Roślinne historie

DAWID OLESZKO
Data premiery: 2025-03-26