Najtaniej kupisz w DADADA.PL

62.53 zł 98.70 zł 37% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

Casey Hardman

ISBN:
9788375414356
Ilość stron:
612
Wydawnictwo:
Promise
Rok wydania:
2020
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

98.70 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni DADADA.PL

DADADA.PL 62.53 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł)
TANIAKSIAZKA.PL 62.65 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATFEL.PL 63.59 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GANDALF.COM.PL 65.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 69.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 80.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

Jeżeli w dzieciństwie spędzałeś setki godzin przed ekranem komputera, pochłaniając najnowsze produkcje, a jako dorosła osoba chciałbyś rozpocząć pracę w przemyśle gier wideo - zdecydowanie powinieneś rozpocząć swoją karierę od tej lektury i nauki programowania.Jak możemy przeczytać na okładce, "Programowanie gier przy użyciu Unity i C#" to podręcznik dla całkiem początkujących. To znaczy, że autor zawarł w swojej publikacji podstawy podstaw niezbędnych do rozpoczęcia swojej przygody z programowaniem gier wideo. Znajdziemy tu szczegółowe instrukcje dotyczące pracy na silniku Unity, w których zostaną nam wytłumaczone pojęcia: GameObject, sceny, prefabrykaty, składniki i metody stosowania różnych okien. Rozwinięty zostanie temat programowania, gdzie będziemy mieć okazję, aby samodzielnie napisać kod, z wcześniejszym wyjaśnieniem zasad składni, zastosowaniem zmiennych, klas, obiektów i typów, a także dziedziczenia. Zostaną przed nami odkryte sposoby udostępniania skryptów za pomocą okna Inspector i system serializacji.W dalszej części lektury dowiemy się więcej o projektowaniu gier, planowaniu i rozwijaniu tych projektów, w międzyczasie ćwicząc poznane wcześniej mechanizmy, na których działają gry. Zostanie to przedstawione za pomocą zadań, podczas których poznamy obsługę urządzeń wejściowych, sposoby, w jakich obiekty sztywne w grach poddają się prawom fizyki i oddziaływaniu między sobą, jak możemy zużytkować kamery, załadować poszczególne sceny, i również, ile kodu kryje się za interfejsem użytkownika.W ostatniej części książki dowiemy się, na czym polega programowanie zorientowane obiektowe w języku C#, aby zrozumieć pojedyncze kroki, które prowadzą do płynnego działania naszej gry. Autor Casey Hardman zostawia nas z zasobem wiedzy, który daje już sporo możliwości w tworzeniu gier, naprowadzając nas jednak na dalsze poszukiwanie źródeł informacji, aby pogłębiać tę ciekawą umiejętność.

Nowości wydawnicze

Osiągnij UPTIME

LAURA MAE MARTIN
Data premiery: 2025-01-17

Forget me not

DAGMARA JAKUBCZAK
Data premiery: 2025-01-17

Baron

KRZYSZTOF JÓŹWIK
Data premiery: 2025-01-17

Miasto łotrów

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-01-16

The Front Runner

ELSIE SILVER
Data premiery: 2025-01-16

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

Uwierz jej

MAX CZORNYJ
Data premiery: 2025-01-15

Serca za burtą

BECKY DEAN
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

You Are My Hope

AGNIESZKA KARECKA
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15