Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
Media, biznes, kultura (tom III) prezentuje ciąg dalszy materiałów z konferencji naukowej zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, w której udział wzięli teoretycy i praktycy – ludzie mediów.W tomie tym materiały zgrupowano w trzech rozdziałach:I Współczesne i historyczne uwarunkowania polskiego rynku medialnego;II Kulturowe uwarunkowania współczesnego rynku mediów;III Ewolucja mediów a cele społeczne i kulturoweKsiążka adresowana jest do środowiska naukowego, studentów, pracowników mediów oraz firm i instytucji związanych z mediami.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.