DADADA.PL | 120.74 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł) | ||
CHODNIKLITERACKI.PL | 122.39 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
TANIAKSIAZKA.PL | 122.93 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
SWIATKSIAZKI.PL | 123.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
MATRAS.PL | 124.63 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
MATFEL.PL | 125.59 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
GANDALF.COM.PL | 130.01 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
GILDIA.PL | 134.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Dzięki książce "Wywieranie wpływu na ludzi. Psychologia perswazji" znacząco poprawisz swoją efektywność w pracy i życiu prywatnym.
Publikacja zawiera odpowiedzi na wiele interesujących pytań, a także w sposób prosty i zrozumiały tłumaczy funkcjonowanie ludzkiego mózgu. Poznanie zagadnień dokładnie przeanalizowanych w książce "Wywieranie wpływu na ludzi. Psychologia perswazji" pozwoli się oprzeć wpływowi innych osób, a jednocześnie ułatwi manipulowanie nimi. Stosując metody przedstawione przez Roberta B. Cialdiniego, będzie można rozpocząć zupełnie nowy etap życia.
Nowe wydanie publikacji zostało wzbogacone o wiele wartościowych treści oraz wyników badań. Autor dodatkowo zamieścił swoje spostrzeżenia. Każdy poruszony temat jest czytelnie wyjaśniony na podstawie praktycznych przykładów. Dzięki temu czytelnik nie tylko odkryje skuteczne sposoby wywierania wpływu na innych ludzi, ale również będzie potrafił zastosować je w swoim codziennym życiu. Wszystko za sprawą dogłębnego zrozumienia sztuki perswazji i natury ludzkiego umysłu.
dr inż. Jacek Kotarbiński, Kotarbinski.com
Czy światowa biblia sprzedaży i zarządzania, którą przed laty opracował najwybitniejszy psycholog społeczny naszych czasów, może być jeszcze lepsza? Okazuje się, że może, jeśli jej autor uwzględni jedną z omówionych przez siebie najpotężniejszych reguł – społeczny dowód słuszności. W najnowszym wydaniu „Wywierania wpływu na ludzi” Robert B. Cialdini uaktualnił historie osób, które albo same zastosowały poszczególne techniki, albo doświadczyły ich zastosowania na sobie, i opatrzył to swoim komentarzem – komentarzem największego autorytetu w dziedzinie perswazji. Dzięki temu książka zyskała niezwykle praktyczny wymiar. Tak postępują najwięksi wirtuozi.
Jarosław Świątek, neuropsycholog, redaktor naczelny portalu Psychologia-spoleczna.pl, założyciel Szkoły Inteligencji Emocjonalnej
Robert B. Cialdini z właściwą sobie swadą, a zarazem dbając o naukową precyzję i rzetelność, oprowadza nas po świecie wpływu społecznego. Prezentuje zarówno klasyczne, jak i najnowsze teorie oraz badania empiryczne. Nie chce przy tym uczyć nas manipulowania innymi ludźmi. Chce, abyśmy potrafili rozpoznać manipulację i jednocześnie w uczciwy sposób, efektywnie wywierać wpływ na innych. Nie piszę: przeczytaj i sprawdź, czy mu się to udało. Ponieważ jestem pewien, że tak właśnie będzie, napiszę: przeczytaj i przekonaj się, że mu się to udało.
prof. dr hab. Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS
Książka Roberta B. Cialdiniego stanowi rezultat prawie czterdziestu lat badań nad czynnikami, które oddziałują na ludzkie zachowania. Omówione w niej reguły perswazji należą do kanonu obowiązującego w ekonomii, psychologii czy marketingu. Autor zwraca uwagę na wykorzystywanie tych reguł w różnych celach, nie zawsze etycznych. Opisane przez niego techniki są fundamentalne dla zachowań człowieka i psychologii perswazji. Ta książka to obowiązkowa lektura dla przedstawicieli biznesu, jak również dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wywierania wpływu na decyzje podejmowane przez ludzi.