MATFEL.PL | 15.08 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
GANDALF.COM.PL | 15.52 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 17.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 17.96 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
SPIS TREŚCI:
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych
1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o radiofonii i telewizji
1.1.1. Egzekwowanie zakazu emisji audycji zawierających treści zdefiniowane w artykule 18 ustępach 1, 2 i 3
1.1.2. Egzekwowanie zakazu emisji audycji, które mogą zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich
1.2. Kontrola w zakresie przestrzegania przez nadawców przepisów dotyczących obecności w programach określonych kategorii audycji i ich minimalnego czasu nadawania
1.3. Kontrola działalności reklamowej i sponsorskiej
1.4. Kontrola programowa mediów publicznych w zakresie realizacji obowiązków misyjnych
Podsumowanie
ROZDZIAŁ II
Zadania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wobec mediów publicznych
2.1. Powołanie spółek mediów publicznych i udział w tym procesie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
2.2. Wybór rad nadzorczych w spółkach mediów publicznych oraz ich pierwszych zarządów i konsekwencje tych decyzji
2.3. Powoływanie rad programowych
2.4. Ustalanie zasad prezentowania i wyjaśniania polityki państwa przez naczelne organy władzy państwowej w mediach publicznych
2.5. Ustalanie trybu dostępu partii politycznych, związków zawodowych i związków pracodawców do mediów publicznych
2.6. Ustalanie zasad emisji audycji wyborczych w mediach publicznych
2.7. Ustalanie trybu informowania w mediach publicznych o działalności organizacji pożytku publicznego
Podsumowanie
BIBLIOGRAFIA