Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

10.99 zł 44.90 zł 76% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...

Agata Dziekan-Łanucha

ISBN:
9788374388573
Ilość stron:
152
Wydawnictwo:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

44.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 10.99 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
TANIAKSIAZKA.PL 15.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
CZYTAM.PL 15.75 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 16.17 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
BOOKTIME.PL 16.93 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych

1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o radiofonii i telewizji

1.1.1. Egzekwowanie zakazu emisji audycji zawierających treści zdefiniowane w artykule 18 ustępach 1, 2 i 3

1.1.2. Egzekwowanie zakazu emisji audycji, które mogą zagrażać fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu rozwojowi małoletnich

1.2. Kontrola w zakresie przestrzegania przez nadawców przepisów dotyczących obecności w programach określonych kategorii audycji i ich minimalnego czasu nadawania

1.3. Kontrola działalności reklamowej i sponsorskiej

1.4. Kontrola programowa mediów publicznych w zakresie realizacji obowiązków misyjnych

Podsumowanie

ROZDZIAŁ II

Zadania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wobec mediów publicznych

2.1. Powołanie spółek mediów publicznych i udział w tym procesie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

2.2. Wybór rad nadzorczych w spółkach mediów publicznych oraz ich pierwszych zarządów i konsekwencje tych decyzji

2.3. Powoływanie rad programowych

2.4. Ustalanie zasad prezentowania i wyjaśniania polityki państwa przez naczelne organy władzy państwowej w mediach publicznych

2.5. Ustalanie trybu dostępu partii politycznych, związków zawodowych i związków pracodawców do mediów publicznych

2.6. Ustalanie zasad emisji audycji wyborczych w mediach publicznych

2.7. Ustalanie trybu informowania w mediach publicznych o działalności organizacji pożytku publicznego

Podsumowanie

BIBLIOGRAFIA




Pozostałe książki Agata Dziekan-Łanucha

Nowości wydawnicze

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27