Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

27.09 zł 47.90 zł 43% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Matematyczna edukacja wczesnoszkolna. Teoria i praktyka

ISBN:
9788371733093
Ilość stron:
286
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

47.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 27.09 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
GILDIA.PL 31.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 36.45 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 37.79 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
BOOKTIME.PL 42.11 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

W Matematycznej edukacji wczesnoszkolnej przedstawione zostały systematycznie i klarownie najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci w wieku od przedszkola po klasę IV szkoły podstawowej.

Wykładowcy i studenci edukacji wczesnoszkolnej znajdą w książce pełny kurs podstawowej wiedzy merytoryczno-metodycznej dotyczącej edukacji matematycznej, oparty na solidnych podstawach naukowych i na założeniu zgodności procesu kształcenia z naturalnym rozwojem umysłowym i emocjonalnym dzieci.

Szczególny nacisk położono tu na analizę rozmaitych błędnych poglądów dydaktycznych zakorzenionych w społeczeństwie i w praktyce szkolnej. Choć badania naukowe prowadzone w Polsce i w innych krajach dawno ukazały ich niewłaściwość, przekonania te nadal stanowią główną przyczynę nadmiernych trudności dzieci i niezadowalających wyników nauczania.

W książce wyjaśniono również nieporozumienia dotyczące matematycznych uzdolnień dzieci oraz zawarto wskazówki, jak te uzdolnienia rozpoznać i skutecznie rozwijać. Wiadomo, że ujawniają się one u połowy przedszkolaków (jeśli stworzy się im odpowiednie warunki), a wybitnymi zdolnościami wykazuje się co czwarte dziecko w szóstym roku życia. Niestety po pójściu do I klasy liczba takich dzieci znacząco spada.

Dla nauczycieli klas IIII szczególnie ważne jest to, że opisane w tej pozycji prawidłowości dotyczące skutecznego uczenia się matematyki i przechodzenia dzieci na coraz wyższe poziomy rozumienia stosują się zarówno przy doskonaleniu tradycyjnego nauczania w systemie klasowo-lekcyjnym, jak i w tych grupach, w których nauczyciele zostawiają dzieciom większą swobodę i wspierają je w samodzielnej działalności matematycznej.

Także rodzice zatroskani o edukację swoich dzieci znajdą w naszej książce wiele informacji o przyczynach trudności pojawiających się podczas nauki matematyki, jak również rady i wskazówki dotyczące wspomagania rozwoju dzieci. Wszyscy zainteresowani znajdą też informacje, jak można wykryć uzdolnienia matematyczne dziecka i jak je stymulować.




Nowości wydawnicze

Góry śpiewają

NGUYEN PHAN QUE MAI
Data premiery: 2025-03-26

Niewidzialny pożar.

R JISUNG PARK
Data premiery: 2025-03-26