Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

18.78 zł 27.90 zł 33% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
How to be a successful organization

How to be a successful organization

ikołajczak Paweł, Ziomek Agnieszka

ISBN:
9788366264380
Ilość stron:
156
Wydawnictwo:
Fundacja na rzecz Czystej Energii
Rok wydania:
2020
Oprawa:
miękka
Cena katalogowa:

27.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 18.78 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
SWIATKSIAZKI.PL 23.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 25.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 27.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka

The growing importance of the third sector is connected, among others, with a change in the scope of its operation, including the performance of public tasks or the increase of its market activity. Becoming part of the civic administration and social service providers, non-governmental organisations are facing the challenges of professionalisation and quality management. Many of them are at the crossroads between traditional thinking derived from the principles of social ethics and alternative thinking focused on modern market processes. The authors of the reviewed publication understand this type of dilemma perfectly. On the one hand, they present the state of modern NGOs on the basis of quantitative and qualitative research, while on the other, by referring to the theoretical foundations and development tools, they indicate directions of organisational changes. The publication covers a wide spectrum of issues related to quality management in a non-governmental organisation, from the issues of professionalisation and development of the organisation, revenue management, motivation conditions, to relationships between organisations within the third sector, and relationships between NGOs and business. The reviewed publication is an excellent guide for both NGOs and their activists as well as for social science students and anyone interested in dynamic changes taking place in the third sector.

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13