GILDIA.PL | 34.30 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
CHODNIKLITERACKI.PL | 35.25 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
TANIAKSIAZKA.PL | 35.88 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
MATFEL.PL | 38.66 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 39.70 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GANDALF.COM.PL | 39.82 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
Globalizacja sprawiła, że multikulturowość jest dzisiaj codziennością zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Można to ujrzeć szczególnie we wszelkiego rodzaju komunikacji biznesowej, gdzie nie tylko język jest dziś koniecznością - ważne też, aby znać obyczaje i tradycje szerokiej gamy kultur. Z myślą o zapewnieniu tej wiedzy powstała książka "Komunikacja międzykulturowa w biznesie". "Komunikacja międzykulturowa w biznesie" jest swoistą odpowiedzią na zapotrzebowanie polskiego rynku biznesowego, gdzie komunikacja międzykulturowa jest coraz ważniejszym elementem wielu procesów. Niestety, nie zawsze przebiega ona z łatwością, ale nic w tym dziwnego - choć podobni, znacząco różnimy się pod różnymi względami. Bardzo łatwo o nieporozumienia, które mogą być przyczyną niepowodzeń biznesowych. Jak tego uniknąć? Właśnie na to odpowiada ta publikacja. Łączy w sobie omówienie wielu kultur, z którymi najczęściej spotykamy się na rynkach biznesowych, jak i samego sposobu prowadzenia konwersacji w międzykulturowym świecie. W ten sposób czytelnik może zrozumieć, że niektóre gesty i zwyczaje są w stanie tworzyć ostre bariery kulturowe. Książka ta pozwala je zrozumieć, a przez to pokonać, rozszerzając tym samym możliwości komunikacyjne w biznesie.