MATFEL.PL | 32.89 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
GILDIA.PL | 35.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 50.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 53.59 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź |
Słowo i obraz - dwie metody utrwalania chwili i przekazywania emocji. Ich wzajemne relacje pozwala, choć częściowo, zrozumieć książka "Niepokój. W polu widzenia". Jej autorem jest mistrz fotografii - Andrzej Pilichowski-Ragno. Tytuł "Niepokój" doskonale oddaje atmosferę książki. Autor przygląda się zależnościom pomiędzy słowem a obrazem utrwalonym na fotografiach, próbuje je zrozumieć i przybliżyć czytelnikowi. Publikacja nie definiuje jednak wzajemnych relacji słowa i obrazu. Autor nie dostarcza czytelnikowi gotowych wniosków, stara się raczej zasiać niepokój w jego umyśle i zmusić do samodzielnej refleksji nad funkcją obrazu utrwalonego na zdjęciach. "Niepokój" to intrygująca opowieść o wzajemnym przenikaniu się dwóch środków wyrazu: przekazu literackiego i fotografii. Autor pokazuje, jak obraz uzupełnia przekaz słowny i w jaki sposób go zastępuje w tych obszarach, gdzie słowo okazuje się niewystarczające do przekazania ogromu emocji.
Andrzej Pilichowski-Ragno jest twórcą polskiej fotografii artystycznej oraz popularnym ilustratorem książek dla najmłodszych. Należy do Związku Polskich Artystów Fotografików i jako przedstawiciel tej społeczności może się poszczycić uczestnictwem w wielu wystawach. Jego prace były prezentowane zarówno indywidualnie, jak i w ramach wystaw zbiorowych. Autor zyskał rozpoznawalność, publikując na łamach wielu periodyków, między innymi "Tygodnika Powszechnego", czasopisma "Konteksty", magazynów "Film", "Playboy", "Przekrój" czy "Świerszczyk".