Najtaniej kupisz w DADADA.PL

25.36 zł 57.02 zł 56% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Funkcjonowanie agencji prasowych

Funkcjonowanie agencji prasowych

praca zbiorowa

ISBN:
9788363241124
Ilość stron:
164
Wydawnictwo:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

57.02 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni DADADA.PL

DADADA.PL 25.36 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Łódź (koszt 5.99 zł)
MATFEL.PL 27.54 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 29.21 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 29.23 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
SWIATKSIAZKI.PL 32.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

W naszym opracowaniu poszczególni autorzy opisują różne zjawiska związane z funkcjonowaniem agencji prasowych. Większość tekstów dotyczy Polskiej Agencji Prasowej, która jest najstarszym i najlepiej działającym krajowym podmiotem dostarczającym informacji do większości polskich mediów. Autorzy badają więc polityczne i prawne uwarunkowania dotyczące funkcjonowania PAP, sposób organizacji samej działalności tego przedsiębiorstwa, funkcjonowanie różnorodnych serwisów informacyjnych, które są następnie dostarczane do mediów, i szczegółowe kwestie związane z rozpowszechnianiem wizerunków w ramach serwisów informacyjnych PAP. Oprócz tego opracowanie dostarcza ogólnych informacji na temat agencji prasowych, jak na przykład ich funkcjonowania w systemie teleinformatycznym. Szczegółowo została również zbadana istotna w ostatnim czasie kwestia prawnej ochrony informacji jako takiej, która właśnie jest towarem sprzedawanym przez agencje.




Nowości wydawnicze

Bo NIE. Zacznij odmawiać i żyć po swojemu

NATALIA WALOCH
Data premiery: 2024-10-23

Dom masek

ANN FRAISTAT
Data premiery: 2024-10-23

Las Birnamski

ELEANOR CATTON
Data premiery: 2024-10-23

Nawiedzony Rycerz. Batman

LOEB JEPH, TIM SALE
Data premiery: 2024-10-23

Upadek. Jak straciliśmy I Rzeczpospolitą

JACEK KOMUDA
Data premiery: 2024-10-23

Tam, gdzie pada śnieg

ERIN DOOM, FLOW BOOKS
Data premiery: 2024-10-23

Wszystkie pocałunki wiosny

JÓZEFINA PŁOTKA
Data premiery: 2024-10-23

Nie za darmo

LILIANA WIĘCEK
Data premiery: 2024-10-23

Po prostu Jamie

JAMIE OLIVER
Data premiery: 2024-10-23

Malowane diabły

MARGARET OWEN
Data premiery: 2024-10-23

Martwi detektywi. Sandman Uniwersum

RODRIGUEZ JAVIER, JEFF STOKELY, PORNSAK PICHETSHOTE
Data premiery: 2024-10-23