CHODNIKLITERACKI.PL | 38.28 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATFEL.PL | 40.30 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
HELION.PL | 41.40 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
ONEPRESS.PL | 41.40 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
MATRAS.PL | 42.78 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
TANIAKSIAZKA.PL | 43.22 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 43.25 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SENSUS.PL | 44.85 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 45.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
GILDIA.PL | 62.10 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Współczesny biznes to coś więcej niż skuteczny plan i dobry produkt. By ludzie chcieli od Ciebie kupować, musisz wyrobić osobistą markę, która da Ci więcej korzyści, niż myślisz!
Sięgnij po "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą" i odnieś sukces!
Najcenniejszy kapitał, jakim dysponujesz w biznesie, to nie produkty i firmy, ale Twoja własna marka. Sposób, w jaki się komunikujesz, wartości, którymi się kierujesz, a przede wszystkim wrażenie, jakie pozostawiasz po sobie, składają się na całość postrzegania Cię przez innych ludzi biznesu i klientów. Każdy ma jakąś reputację, jednak kluczem do sukcesu jest to, by ludzie zapytani o zdanie na Twój temat wystawili Ci pozytywną rekomendację, dokładnie taką, jaką sobie życzysz. Markę osobistą muszą budować prawdziwe emocje, zachowania i przekonania, a Ty masz pełną kontrolę nad tym, jak będą postrzegać Cię ludzie.Joanna Malinowska-Parzydło w książce "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą" na bazie swojego wieloletniego doświadczenia zawodowego wskazuje Czytelnikowi elementy kluczowe do pracy nad swoją marką. Pokazuje, jak wielkie znaczenie mają nasze wewnętrzne wartości, którymi kierujemy się w życiu, a które przekładają się bezpośrednio na postrzeganie nas w określony sposób przez świat zewnętrzny.Autorka tłumaczy, jak się rozwijać, czym kierować się w swojej ścieżce zawodowej, a przede wszystkim jak osiągać sukcesy zawodowe, ale również te osobiste, które stanowią nieodłączny element pełni szczęścia i spełnienia. Ta ciepło napisana książka po kolei odkrywa tajniki skutecznego zarządzania sobą i zespołem w celu osiągania dowolnych celów. Odpowiednie nastawienie jest kluczowe - przekuj swoje myśli i pragnienia w rzeczywistość!
Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.
Martyna Wojciechowska , podróżniczka, redaktor naczelna "National Geographic Polska”
Drogi Korpo-człowieku - bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz - jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy.
W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz - lub czego nie robisz - tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał - nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki.
Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata - o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać - a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.
Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl
Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym -lub sobie. Osiągniesz wszystko - jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!
Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann
Joanna Malinowska-Parzydło - dyrektor personalny, przedsiębiorca, praktyk biznesu, autorka licznych publikacji z zakresu skutecznego zarządzania biznesem i rozwoju osobistego. Doradca i wykładowca MBA, prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania strategicznego, komunikacji, przywództwa i marketingu..
Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: "Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją.