Najtaniej kupisz w HELION.PL

31.85 zł 49.00 zł 35% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Strategiczne podejście do działania w social mediach

Strategiczne podejście do działania w social mediach

Anna Ledwoń-Blacha

ISBN:
9788328394704
Ilość stron:
160
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2023
Oprawa:
miękka
Format:
14.0 x 20.8 cm
Cena katalogowa:

49.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni HELION.PL

HELION.PL 31.85 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
ONEPRESS.PL 31.85 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
CZYTAM.PL 36.16 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
EBOOKPOINT.PL 49.00 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych…

…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.

Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ... marka i strategia zostają.

Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:

  • w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
  • jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
  • czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
  • jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
  • jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta




Nowości wydawnicze

Pomóż mi zapomnieć

JOANNA CHWISTEK
Data premiery: 2025-04-02

Pomarańczki komisarza Montalbano

ANDREA CAMILLERI
Data premiery: 2025-04-02

300 najważniejszych taktycznych pozycji szachowych

THOMAS ENGQVIST
Data premiery: 2025-04-02