Najtaniej kupisz w PASKARZ.PL

30.92 zł 49.00 zł 37% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Strategiczne podejście do działania w social mediach

Strategiczne podejście do działania w social mediach

Anna Ledwoń-Blacha

ISBN:
9788328394704
Ilość stron:
160
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2023
Oprawa:
miękka
Format:
14.0 x 20.8 cm
Cena katalogowa:

49.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni PASKARZ.PL

PASKARZ.PL 30.92 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
HELION.PL 31.85 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
ONEPRESS.PL 31.85 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 31.92 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATRAS.PL 31.92 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
BOOKTIME.PL 34.77 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
CZYTAM.PL 36.16 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
TANIAKSIAZKA.PL 37.95 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
EBOOKPOINT.PL 39.20 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych…

…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.

Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ... marka i strategia zostają.

Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:

  • w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
  • jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
  • czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
  • jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
  • jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta




Nowości wydawnicze

Eskadra do gwiazd

BRANDON SANDERSON
Data premiery: 2025-04-08

5 grudniów

JAMES KESTREL
Data premiery: 2025-04-08

Meloman

PIOTR BORLIK
Data premiery: 2025-04-08