Social media są nieodłączną częścią życia prawie każdego człowieka. To w nich szukamy teraz miłości, znajomych czy pieniędzy. Co trzeba zrobić, aby poczuć się w nich jak ryba w wodzie?W mediach społecznościowych spędzamy przeogromne ilości czasu. Chwilę po wstaniu od razu zaglądamy w telefon, ekran jest również ostatnim widokiem, jaki widzimy przed pójściem spać. W łazience, w biurze czy pociągu - przez cały czas ruszamy palcem w górę i w dół. Taką praktykę zauważają wszyscy szefowie dużych firm, którzy zatrudniają specjalistów właśnie od social mediów. Zatem umiejętność posługiwania się nimi jest teraz doceniana w CV.Firmy również posługują się mediami na naszą potencjalną niekorzyść. Teraz już nie wystarczy przejść poprawnie rozmowy o pracę. Każde nasze zdjęcie, wypowiedź bądź film będzie prześwietlane przez firmę, do której chcemy się dostać. Każdy nowy przedsiębiorca dobrze wie, że social media to przyszłość. Reklamy telewizyjne, gazety czy billboardy to już przeszłość. Jeśli marka sprawnie przejdzie algorytmy bądź znajdzie dobrego influencera, może liczyć na ogromne zyski z jednorazowej reklamy. Jednak by liczyć na dobre wyniki, trzeba się po prostu na tym znać. Książka "Strategia komunikacji w social mediach" jest poradnikiem o zasadach marketingowych, która pomoże Ci zbudować popularną markę. Autor, czyli Norbert Oruba, chce uświadomić ludzi w potencjale Instagrama, Twittera czy Instagrama. Znajomość strategii komunikacyjnych w social mediach to wyszukana wiedza, która pomoże Ci w rozwoju własnej firmy bądź załatwi przyjemny awans.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.