Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

29.92 zł 49.90 zł 40% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Poradnik design thinking

ISBN:
9788328393363
Ilość stron:
176
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

49.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 29.92 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
ONEPRESS.PL 29.94 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
CHODNIKLITERACKI.PL 30.40 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATRAS.PL 30.96 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
HELION.PL 32.43 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
SWIATKSIAZKI.PL 32.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GANDALF.COM.PL 33.18 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
MATFEL.PL 33.54 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GILDIA.PL 34.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposó,b myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w któ,rej proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkownikó,w. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na któ,rych bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schemató,w - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, któ,rych zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zaró,wno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w któ,rym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapó,w: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorcó,w, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.

Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłó,w po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegó,łowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, któ,re z powodzeniem będziesz mó,gł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadkó,w z ró,żnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistó,w, któ,rzy stosują tę metodę w swoim biznesie.

Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertó,w metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktó,w i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zaró,wno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.

Nowości wydawnicze

Osiągnij UPTIME

LAURA MAE MARTIN
Data premiery: 2025-01-17

Forget me not

DAGMARA JAKUBCZAK
Data premiery: 2025-01-17

Baron

KRZYSZTOF JÓŹWIK
Data premiery: 2025-01-17

Miasto łotrów

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-01-16

The Front Runner

ELSIE SILVER
Data premiery: 2025-01-16

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

Uwierz jej

MAX CZORNYJ
Data premiery: 2025-01-15

Serca za burtą

BECKY DEAN
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

You Are My Hope

AGNIESZKA KARECKA
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15