Najtaniej kupisz w CHODNIKLITERACKI.PL

33.23 zł 59.90 zł 45% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

Krzysztof Wadas

ISBN:
9788328387966
Ilość stron:
232
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

59.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CHODNIKLITERACKI.PL

CHODNIKLITERACKI.PL 33.23 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 35.03 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATFEL.PL 35.11 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
ONEPRESS.PL 35.94 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 37.54 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
SWIATKSIAZKI.PL 38.42 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GILDIA.PL 41.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SENSUS.PL 41.93 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Książka "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie" autorstwa Krzysztofa Wadasa to praktyczny poradnik dla osób, które chcą zbudować silną i rozpoznawalną markę. Jeśli nie masz dużego zaplecza finansowego, jednak jesteś gotów na poświęcenie i pełne zaangażowanie to pozycja właśnie dla Ciebie!Autor w przystępny sposób przedstawia etapy budowania strategii marki, począwszy od analizy rynku i konkurencji, poprzez określenie unikalnego charakteru marki i jej misji, aż po stworzenie spójnej strategii wizerunku i komunikacji. Krzysztof Wadas w książce skupia się na tworzeniu wartościowej i spójnej marki, która przyciąga klientów i buduje lojalność. Omawia także kwestie związane z kreatywnym podejściem do kreowania marki oraz z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii w procesie budowania strategii. Książka "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie” wyróżnia się praktycznym podejściem i konkretnymi wskazówkami, które możesz od razu zastosować w praktyce. Autor dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą z dziedziny marketingu i psychologii biznesu, dzięki czemu czytelnicy mogą skorzystać z cennych wskazówek, które pomogą uniknąć wielu błędów, popełnianych w procesie budowania marki.Doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu zdobytą na przestrzeni lat wiedzą i praktyką dzieli się nie tylko ze swoimi czytelnikami. Od kilku lat wykłada również na Uniwersytecie SWPS oraz w Wyższej Szkole Bankowej.

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13