Książka "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie" autorstwa Krzysztofa Wadasa to praktyczny poradnik dla osób, które chcą zbudować silną i rozpoznawalną markę. Jeśli nie masz dużego zaplecza finansowego, jednak jesteś gotów na poświęcenie i pełne zaangażowanie to pozycja właśnie dla Ciebie!Autor w przystępny sposób przedstawia etapy budowania strategii marki, począwszy od analizy rynku i konkurencji, poprzez określenie unikalnego charakteru marki i jej misji, aż po stworzenie spójnej strategii wizerunku i komunikacji. Krzysztof Wadas w książce skupia się na tworzeniu wartościowej i spójnej marki, która przyciąga klientów i buduje lojalność. Omawia także kwestie związane z kreatywnym podejściem do kreowania marki oraz z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii w procesie budowania strategii. Książka "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie” wyróżnia się praktycznym podejściem i konkretnymi wskazówkami, które możesz od razu zastosować w praktyce. Autor dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą z dziedziny marketingu i psychologii biznesu, dzięki czemu czytelnicy mogą skorzystać z cennych wskazówek, które pomogą uniknąć wielu błędów, popełnianych w procesie budowania marki.Doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu zdobytą na przestrzeni lat wiedzą i praktyką dzieli się nie tylko ze swoimi czytelnikami. Od kilku lat wykłada również na Uniwersytecie SWPS oraz w Wyższej Szkole Bankowej.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.