Masz lekkie pióro, ale nie wiesz jak to spieniężyć? Myślałeś o pisarstwie, ale nie wiesz jak zacząć? "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" autorstwa Marcina Cichockiego to pozycja, którą musisz przeczytać.Copywriter to człowiek, który zajmuje się tworzeniem treści o określonej funkcji. Pisze teksty reklamowe, wizerunkowe oraz pozycjonujące strony internetowe. Ma do czynienia z szeroko pojętą treścią komercyjną. Wiele firm zleca copywriterom wymyślanie haseł reklamowych, sloganów reklamujących ich produkty oraz nazwy marek. Często są odpowiedzialni za scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych. Twórcę internetowego contentu ogranicza tylko zapotrzebowanie rynku na rozmaite treści oraz ich własna inwencja twórcza. Nie trzeba kończyć specjalistycznych kursów czy studiów kierunkowych, by zacząć tworzyć w sieci. Rozpocząć karierę copywritera może prawie każdy. Twórcy, którym nieobce jest słowo pisane i potrafią posługiwać się nim z lekkością, zarobią solidne pieniądze. Pisarze, którzy piszą kiepskie teksty, zasilą szeregi podobnych sobie copywriterów. Jak pisać przyciągające uwagę teksty? Dowiesz się tego, jeśli sięgniesz po tę pozycję. W książce "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" znajdziesz odpowiedzi na szereg interesujących Cię pytań:- Kim jest copywriter?- W jaki sposób przygotować się do pracy copywritera?- Jak poprawić swój warsztat pisarski?- Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingu szumu?- Jak rozsądnie pozycjonować teksty w internecie?- W jaki sposób zarabiać w internecie i prowadzić copywriterski biznes?Świetna pozycja na dobry początek. Przeczytaj, twórz i zarabiaj!Marcin Cichocki jest właścicielem agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Zasłynął z publikacji, które znalazły się na łamach "Gazety Wyborczej", "Business Insidera", a także takich portali jak Rp.pl i Wprost.pl. Współpracował z takimi firmami jak Allegro, Polskie Składy Budowlane, InterMarche, Morele.net i Dako. Pierwsze kroki w copywritingu stawiał w roku 2015. Rok po swym starcie założył działalność copywriterską, która z biegiem czasu przekształciła się w dużą agencję. Autor ma za sobą całą ścieżkę kariery i aktywnie dzieli się swoimi doświadczeniami w trakcie prowadzonych przez siebie szkoleń i konsultacji.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.