Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

28.09 zł 39.90 zł 30% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Grzegorz Miłkowski

ISBN:
9788328366275
Ilość stron:
144
Wydawnictwo:
Onepress
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

39.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 28.09 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATFEL.PL 28.26 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
GANDALF.COM.PL 30.01 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź

Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty.

Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach. Tu przechodzimy od "co" do "jak".

Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie.

Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części: Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych. Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu - takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym.




Nowości wydawnicze

Skłam ze mną w te święta, kochanie

ANNA LANGNER
Data premiery: 2024-10-30

Punkty zbieżne

JACEK DUBOIS
Data premiery: 2024-10-30

Wspólnota czerwieni

PIOTR FRANKOWSKI
Data premiery: 2024-10-30

Sosnowiec. Nic śląskiego

ANNA MALINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Pszczoła i nocny motyl. Destini Chronicles. Tom 1

PEPPER WINTERS
Data premiery: 2024-10-30

Jad, który w nas płynie

EDYTA PRUSINOWSKA
Data premiery: 2024-10-30

Moc słabości

ANNA H. NIEMCZYNOW
Data premiery: 2024-10-30

Polska według Ryszarda Kai

BEATA SZADY
Data premiery: 2024-10-30

Apartament w stylu Hampton

DAGMARA ANDRYKA
Data premiery: 2024-10-29

Ścieżka do celu według Napoleona Hilla

NAPOLEON HILL
Data premiery: 2024-10-29

Zbuntowana Księżniczka

ROKSANA ZALEWSKA
Data premiery: 2024-10-28