CHODNIKLITERACKI.PL | 27.20 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
TANIAKSIAZKA.PL | 28.67 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
MATFEL.PL | 28.91 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
ONEPRESS.PL | 29.40 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
GANDALF.COM.PL | 30.73 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 32.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce | ||
SENSUS.PL | 34.30 zł | do sklepu |
Tylko wysyłkowo. | ||
GILDIA.PL | 44.10 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Chciałbyś związać swoją przyszłość z copywritingiem? Uważasz, że posiadłeś umiejętność pisania wartościowych tekstów? Zweryfikuj swoją wiedzę, sięgając po książkę Ewy Szczepaniak "Sztuka projektowania tekstów".
Autorka poradnika posługuje się terminem projektowania, dowodząc, że lepiej definiuje on zajęcie copywritera niż pisanie. Sama czynność pisania jest bowiem tylko jednym z elementów tworzenia tekstu. Podstawę stanowi precyzyjnie przemyślana konstrukcja, którą należy wypełnić treściami, pamiętając jednocześnie o ich optymalizacji pod kątem internetowej wyszukiwarki Google. Książka "Sztuka projektowania tekstów" prowadzi czytelnika przez cały proces tworzenia treści na określony temat - od fazy projektu po gotowy tekst i jego ostateczne doszlifowanie. Autorka uczy także przyszłych copywriterów, jak skutecznie wykorzystywać swoje umiejętności, aby wyróżnić się na tle konkurencji i pozyskać klientów. Wartościowe uzupełnienie wywodu Ewy Szczepaniak stanowią przykłady konkretnych tekstów oraz ćwiczenia do wykonania wraz z kluczem rozwiązań. Pozwolą one użytkownikom poradnika sprawdzić nabyte umiejętności.