Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
Jeśli chcesz projektować gry, sięgnij koniecznie po podręcznik, który wszystko Ci ułatwi. Dowiedz się wszystkiego o środowisku Unityi języku C#, by móc tworzyć najlepsze gry!Wiele osób marzy o tym, by samodzielnie pisać gry. By móc realizować swoje plany, trzeba najpierw zdobyć odpowiednią wiedzę. Rozpoczęcie pracy praktycznej wiąże się jednak ze znajomością zagadnień teoretycznych. Warto korzystać ze wskazówek ekspertów, aby poznać wszystkie tajniki projektowania gier. Pracą przy grach zajmują się zwykle odpowiednie zespoły, które dzielą się poszczególnymi zadaniami.Wyjątkowy poradnik pt." "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#" to pozycja, która okaże się niezastąpioną pomocą dla każdego, kto chce zająć się projektowaniem czy programowaniem gier. W książce opisane zostały przykłady, zawierające w sobie metody wykorzystywane już od samej koncepcji, aż do działającego prototypu cyfrowego. Informacje przedstawione zostały w jasny sposób, dzięki czemu zawartą w materiałach wiedzę można łatwo opanować. Osoby chcące w przyszłości zająć się projektowaniem gier, z pewnością nie pożałują, jeśli zdecydują się wybrać ten podręcznik. W książce znajdują się zagadnienia z zakresu iteracyjnego procesu projektowania programowania w języku C#, jak i czterowarstwowej struktury programowej. Zapoznaj się koniecznie z najważniejszymi zasadami, które należy uwzględniać w trakcie testów tworzonych gier.Autorem podręcznika "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#" jest Jeremy Gibson Bond. Nauczyciel akademicki Uniwersytetu Michigan posiada wiedzę z zakresu projektowania i tworzenia gier komputerowych, którą przekazuje swoim uczniom.
Aby napisać i opublikować recenzję musisz się zalogować.