TANIAKSIAZKA.PL | 42.48 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
MATFEL.PL | 51.95 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
CHODNIKLITERACKI.PL | 56.59 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATRAS.PL | 57.63 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
GILDIA.PL | 58.00 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 60.20 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Podręcznik ,,Informatyka na czasie 3" do zakresu rozszerzonego zawiera wiedzę dotyczącą różnorodnych problemów algorytmicznych oraz programowania rozwiązań w języku C++, a także relacyjnych baz danych.
1. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem
dynamicznych struktur danych- str. 7
Kartka z historii- str. 8
1. Odwrotna notacja polska (ONP) - str.10
1.1. Sposoby zapisu wyrażeń algebraicznych- str.10
1.2. Czym jest stos?- str.11
1.3. Algorytm zamiany wyrażenia z notacji tradycyjnej na ONP- str.12
1.4. Implementacja algorytmu zamiany wyrażenia z notacji tradycyjnej na ONP- str.16
1.5. Obliczanie wartości wyrażenia arytmetycznego zapisanego w ONP- str. 20
2. Znajdowanie drogi wyjścia z labiryntu- str. 28
2.1. Przygotowanie planszy z labiryntem- str. 28
2.2. Rekurencyjny algorytm znajdowania wyjścia z labiryntu- str. 31
2.3. Czym jest kolejka?- str. 39
2.4. Iteracyjny algorytm znajdowania wyjścia z labiryntu- str. 40
3. Wykorzystanie list w rozwiązywaniu problemów- str. 47
3.1. Czym jest lista?- str. 47
3.2. Symulacja problemu Flawiusza- str. 49
3.3. Program symulujący problem Flawiusza- str. 50
3.4. Sortowanie leksykograficzne- str. 53
3.5. Ocena złożoności obliczeniowej algorytmu rozwiązującego
problem Flawiusza i algorytmu sortowania leksykograficznego- str. 59
4. Grafy. Znajdowanie najkrótszej drogi- str. 62
4.1. Czym jest graf?- str. 62
4.2. Reprezentacja grafu- str. 64
4.3. Przeszukiwanie grafu w głąb- str. 69
4.4. Przeszukiwanie grafu wszerz- str. 71
4.5. Algorytm Dijkstry - str. 73
Wiesz, umiesz, zdasz- str. 85
2. Algorytmy numeryczne- str. 95
Kartka z historii- str. 96
5. Reprezentacja liczb rzeczywistych w komputerze- str. 98
5.1. Rozwinięcie binarne ułamka właściwego- str. 98
5.2. R eprezentacja stało- i zmiennoprzecinkowa liczb rzeczywistych- str. 103
5.3. Działania arytmetyczne na liczbach zmiennoprzecinkowych - str. 109
6. Błędy w obliczeniach- str. 112
6.1. Źródła błędów w obliczeniach- str. 112
6.2. Błąd bezwzględny i względny- str. 115
6.3. Algorytmy znajdowania pierwiastków równania kwadratowego- str. 115
7. Obliczanie wartości wielomianu- str.122
7.1. Sformułowanie problemu obliczania wartości wielomianu- str.122
7.2. Obliczanie wartości wielomianu algorytmem naiwnym- str.123
7.3. Obliczanie wartości wielomianu za pomocą schematu Hornera- str.124
7.4. Inne zastosowania schematu Hornera- str.126