Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki. Czytelnik znajdzie w tej książce rozważania dotyczące najważniejszych kwestii świata biznesu, takich jak: wzajemne oddziaływanie wartości i władzy w firmach, rynek pracy w gospodarce opartej na wiedzy, konieczność wprowadzania innowacji w firmie wobec zmian globalnych, klient w centrum zainteresowania marketingu. Książka stanowi fachową pomoc w interpretowaniu i stosowaniu ponadczasowych idei Druckera. "Książka została napisana przez tych, którzy znali i rozumieli Petera Druckera. Ukazuje jego przemyślenia oraz zasady w postaci, w jakiej uczą się ich przyszli liderzy i menedżerowie, którzy już niedługo zaczną budować naszą przyszłość". C.W. Pollard, były przewodniczący The Service Master Company "Ta książka przypomina i odświeża wielki dorobek Petera w dziedzinie najlepszych praktyk zarządzania". A.G. Lafley, prezes i były dyrektor zarządzający Procter & Gamble "Peter Drucker jest kimś więcej niż tylko teoretykiem zarządzania. To on położył fundament, na którym wznosi się nasze społeczeństwo. W Dziedzictwie Druckera jego najbliżsi współpracownicy rozbudowują te koncepcje. Ta książka to krok w przyszłość". B. Buford, prezes The Drucker Institute i założyciel Leadership Network Tytuł oryginału: The Drucker Difference: What the World's Greatest Management Thinker Means to Today's Business Leaders