Najtaniej kupisz w PASKARZ.PL

32.72 zł 42.00 zł 22% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Alicja Waszkiewicz-Raviv

ISBN:
9788323548126
Ilość stron:
230
Wydawnictwo:
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

42.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni PASKARZ.PL

PASKARZ.PL 32.72 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 33.72 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
TANTIS.PL 36.79 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
GILDIA.PL 37.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
CZYTAM.PL 37.80 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
TANIAKSIAZKA.PL 38.78 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 38.80 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.




Nowości wydawnicze

Lato tajemnic. Klub Martini. Tom 2

TESS GERRITSEN
Data premiery: 2025-03-26

Roślinne historie

DAWID OLESZKO
Data premiery: 2025-03-26