Najtaniej kupisz w GILDIA.PL

36.00 zł 51.45 zł 30% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw..

Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw..

Mateusz Janas

ISBN:
9788323354123
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

51.45 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni GILDIA.PL

GILDIA.PL 36.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
TANTIS.PL 36.59 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
TANIAKSIAZKA.PL 38.04 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 41.12 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
CZYTAM.PL 41.30 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
BOOKTIME.PL 49.78 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

W dobie globalizacji i intensywnej rywalizacji zdobycie przewagi rynkowej przez mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa staje się głównym zadaniem dla wielu branż, w tym sektora meblarskiego w Polsce. Autor niniejszej książki dokładnie analizuje, jak polskie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć sukces, opierając się na unikatowych atutach i innowacyjności.

Publikacja oferuje kompleksowy przegląd strategii i czynników konkurencyjnych, które umożliwiają przedsiębiorstwom wyróżnienie się na rynku, w tym czynniki ceny i jakości, zaawansowane technologie, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz umiejętność adaptacji do szybko zmieniającego się otoczenia ekonomicznego.

Monografia ta jest niezbędnym kompendium dla każdego, kto interesuje się nie tylko przetrwaniem czy rozwojem w sektorze przedsiębiorstw MŚP, ale także budowaniem i zdobywaniem pożądanej pozycji na rynkach krajowym i światowym. Wskazuje główne źródła przewag konkurencyjnych będących podstawą sukcesu.

Dr Mateusz Janas – pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, łączy wiedzę praktyczną z obszaru zarządzania z badaniami. Koncentruje się na zagadnieniach związanych z konkurencyjnością, innowacyjnością, internacjonalizacją przedsiębiorstwa oraz na kwestiach ich zrównoważonego rozwoju w dynamicznie zmieniającej się gospodarce globalnej.




Nowości wydawnicze

Pretty Rings & Broken Things. Black Tie Billionaires. Tom 2

KAT SINGLETON
Data premiery: 2025-04-17

Ja, czyli my. Moje, czyli nasze

KRZYSZTOF POROSŁO, JACEK BERNACIK
Data premiery: 2025-04-16

Opposite Magnets. Roots. Opposite Magnets. Tom 1

GABRIELA RYGIEL
Data premiery: 2025-04-16