Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

28.29 zł 39.90 zł 29% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka

Małgorzata Bednarczyk, Marta Najda-Janoszka, Sebastian Kopera

ISBN:
9788323347033
Ilość stron:
290
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

39.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 28.29 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
TANIAKSIAZKA.PL 35.42 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
PASKARZ.PL 37.51 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 38.51 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GANDALF.COM.PL 41.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
BOOKTIME.PL 48.25 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit.Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.




Nowości wydawnicze

Pomóż mi zapomnieć

JOANNA CHWISTEK
Data premiery: 2025-04-02

Pomarańczki komisarza Montalbano

ANDREA CAMILLERI
Data premiery: 2025-04-02

300 najważniejszych taktycznych pozycji szachowych

THOMAS ENGQVIST
Data premiery: 2025-04-02