TANIAKSIAZKA.PL | 35.42 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
CHODNIKLITERACKI.PL | 35.44 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATFEL.PL | 36.05 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
MATRAS.PL | 36.09 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
GANDALF.COM.PL | 38.58 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 39.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Z recenzji
dr. hab. Adam Putko, prof. UAM
Podręcznik przedstawia budowę i własności psychometryczne pierwszego polskiego testu do oceny u dzieci w wieku od 4 do 6 lat poziomu zdolności do rozumienia zachowań ludzi jako kierowanych przez stany umysłowe, określanej w literaturze jako "teoria umysłu" (theory of mind), "czytanie w umyśle" (mindreading) lub "mentalizowanie" (mentalizing). Konstrukcja testu oparta jest na założeniach koncepcji rozwoju zdolności dzieci do refleksji nad myśleniem autorstwa Marty Białeckiej-Pikul (2012). Należy z zadowoleniem odnotować zarówno sam fakt powstania Testu Refleksji nad Myśleniem, jak i publikację podręcznika do niego, gdyż ze względu na brak podobnego narzędzia, posiadającego standaryzację oraz wstępne normy, wypełnia on lukę w obszarze badań nad teorią umysłu u polskojęzycznych dzieci. Podręcznik adresowany jest przede wszystkim do badaczy rozwoju społeczno-poznawczego dzieci, ale również do diagnostów, którzy zainteresowani są oceną tego aspektu rozwoju.