Najtaniej kupisz w MATFEL.PL

22.92 zł 49.00 zł 53% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Miles Young

ISBN:
9788321350660
Ilość stron:
288
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Arkady
Rok wydania:
2018
Oprawa:
twarda
Cena katalogowa:

49.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni MATFEL.PL

MATFEL.PL 22.92 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 24.13 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GANDALF.COM.PL 24.15 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 34.30 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Nigdy w historii nie istniało tak wiele kanałów reklamy jak obecnie. Rewolucja technologiczna stworzyła niemal nieograniczone możliwości reklamowania swoich produktów i usług. Teoretycznie powinno być łatwiej niż kiedykolwiek. A może wręcz przeciwnie? Jak przebić się ze swoim przekazem przez szum informacyjny i dotrzeć do potencjalnych klientów, wykorzystując do maksimum możliwości, jakie daje współczesny świat? Książka "Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej" Milesa Younga to pozycja absolutnie obowiązkowa dla każdego, kto zajmuje się reklamą i marketingiem.David Ogilvy bywa nazywany "ojcem reklamy". Na zawsze odmienił tę branżę, a jego książka "Ogilvy o reklamie" stała się swoistą biblią dla wszystkich pracowników działów marketingów czy PR-u. Dziś rzeczywistość znacząco się zmieniła, ale wiele rad Ogilvy'ego nie straciło na aktualności. Jak dostosować je do czasów mediów społecznościowych, big data i mobilnych zakupów? Czy pomogą jeszcze lepiej wykorzystać zalety współczesnego cyfrowego świata? W książce "Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej" Miles Young przedstawia uwspółcześnioną wersję nauk swojego mistrza, w którego firmie pracuje od lat. Czerpiąc ze swoich doświadczeń i sukcesów, jakie przez lata odnosił, daje rady na temat wykorzystania zdobyczy technologicznych w reklamie i zwraca uwagę na wyzwania, przed jakimi w nowej rzeczywistości stają agencje reklamowe i ludzie zajmujący się PR-em. W ciągle zmieniającym się otoczeniu jego książka to swoisty podręcznik reklamy adresowanej do "cyfrowych tubylców", wiecznie podłączonych do Internetu i urządzeń elektronicznych, a jednocześnie próba przewidzenia zmian, jakie czekają branżę w przyszłości.Miles Young jest brytyjskim biznesmenem i byłym politykiem. Urodził się w czerwcu 1954 roku w mieście Carlisle. Od 1983 roku pracuje w słynnej agencji marketingowej Ogilvy & Mather, a do września 2016 roku był jej prezesem. Obecnie pełni funkcję dziekana New College, jednej z części Uniwersytetu Oksfordzkiego. "Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej" to jego pierwsza książka.

Nowości wydawnicze

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

To dla Pani ta cisza

MARIO VARGAS LLOSA, TOMASZ PINDEL
Data premiery: 2024-11-13

Smutek. dziennik na otarcie łez

ELIAS BAAR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Agnes Sharp i morderstwo w Sunset Hall

LEONIE SWANN
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13

Świąteczna mordercza układanka

ALEXANDRA BENEDICT
Data premiery: 2024-11-13

Pozostaniesz moim snem

KAROLINA KLIMKIEWICZ
Data premiery: 2024-11-13