Najtaniej kupisz w CHODNIKLITERACKI.PL

47.16 zł 69.90 zł 33% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka

Anna Rychwalska

ISBN:
9788320825596
Ilość stron:
146
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

69.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CHODNIKLITERACKI.PL

CHODNIKLITERACKI.PL 47.16 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 48.00 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATRAS.PL 48.03 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
MATFEL.PL 51.23 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
SWIATKSIAZKI.PL 52.74 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
GANDALF.COM.PL 53.29 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź

Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.

Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.

W razie zainteresowania proszę o kontakt.

Nowości wydawnicze

Demon z samotnej wyspy

EDOGAWA RANPO
Data premiery: 2025-01-20

Thirty one days

PATRYCJA DRYWA
Data premiery: 2025-01-20

Osiągnij UPTIME

LAURA MAE MARTIN
Data premiery: 2025-01-17

Forget me not

DAGMARA JAKUBCZAK
Data premiery: 2025-01-17

Baron

KRZYSZTOF JÓŹWIK
Data premiery: 2025-01-17

The Front Runner

ELSIE SILVER
Data premiery: 2025-01-16

Miasto łotrów

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-01-16

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

You Are My Hope

AGNIESZKA KARECKA
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15