Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

47.29 zł 69.90 zł 32% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Krystyna Mazurek-Łopacińska

ISBN:
9788320824421
Ilość stron:
424
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

69.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 47.29 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
PASKARZ.PL 48.27 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
GILDIA.PL 48.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
MATRAS.PL 49.27 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
MATFEL.PL 51.23 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
CZYTAM.PL 51.92 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 53.12 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
TANIAKSIAZKA.PL 56.56 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
BOOKTIME.PL 60.41 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:- przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych,- wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem,- przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.




Pozostałe książki Krystyna Mazurek-Łopacińska

Nowości wydawnicze

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27