Najtaniej kupisz w CZYTAM.PL

50.14 zł 59.90 zł 16% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing dla inżynierów

ISBN:
9788320819991
Ilość stron:
296
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2012
Oprawa:
miękka
Cena katalogowa:

59.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CZYTAM.PL

CZYTAM.PL 50.14 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 53.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:

  • genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
  • partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
  • aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
  • stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
  • przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.




Nowości wydawnicze

Góry śpiewają

NGUYEN PHAN QUE MAI
Data premiery: 2025-03-26

Niewidzialny pożar.

R JISUNG PARK
Data premiery: 2025-03-26