Najtaniej kupisz w SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

17.15 zł 48.99 zł 65% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ

RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ

Anna Olejniczuk-Merta

Format (cm):
23.5 x 16
Ilość stron:
184
Oprawa:
miękka
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Cena katalogowa:

48.99 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 17.15 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie. Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.




Pozostałe książki Anna Olejniczuk-Merta

Nowości wydawnicze

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27

Throne of Power

RINA KENT
Data premiery: 2025-03-27