MATFEL.PL | 76.17 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków. | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 78.58 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GANDALF.COM.PL | 78.62 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź | ||
GILDIA.PL | 80.10 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 82.90 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Zajmujesz się produkcją gir komputerowych, a do tego zarządzasz studiem gamedev jako wspólnik lub członek zarządu spółki zoo., a może dopiero planujesz założyć własne studio? Zastanawiasz się, od czego zacząć rozmowy z inwestorem lub jak z nim rozmawiać, by zapewnić sobie kreatywną wolność przy tworzeniu gry? Wahasz się, czy umieścić w grze prawdziwe marki samochodów? Chcesz tworzyć oryginalne key assety bez naruszania praw innych osób? A może martwisz się, by twoja nowa gra nie została sklonowana przez konkurencję? Dobrze trafiłeś, bo ta książka pomoże Ci poszerzyć wiedzę prawną i biznesową w obszarach związanych z prawem gamedevu. Na konkretnych przykładach ze świata gier, w formule pytań i odpowiedzi, dowiesz się, jakie kroki podjąć, aby się zabezpieczyć oraz jakich działań unikać, aby nie naruszać cudzych praw autorskich, znaków towarowych czy tajemnic przedsiębiorstwa.