Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

83.04 zł 99.00 zł 16% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Badania jako podstawa projektowania User Experience

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Barbara Rogoś-Turek, Iga Mościchowska

ISBN:
9788301213244
Ilość stron:
494
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2020
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

99.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 83.04 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
PASKARZ.PL 86.58 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
MATRAS.PL 86.58 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
TANTIS.PL 87.39 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
CZYTAM.PL 89.85 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GANDALF.COM.PL 90.48 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 93.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

"Badania jako podstawa projektowania User Experience" Barbary Rogoś-Turek i Igi Mościchowskiej to pierwsza w Polce publikacja na temat roli badań w tworzeniu interaktywnych produktów. Pozycja ta została stworzona przede wszystkim z myślą o menadżerach, projektantach oraz badaczach.

Książka skupia się na niepodważalnym związku między badaniami a biznesem i projektowaniem. Wieloletnie doświadczenie w branży startupowej, IT oraz interaktywnej pozwala autorkom zaprezentować czytelnikom metody włączania badań w kulturę organizacji, dzięki czemu możliwe jest kreowanie produktów opartych na fachowej wiedzy, a nie na przeczuciach. W ten sposób będą to produkty wartościowe i budzące w ludziach pozytywne emocje.

Lektura sprawi, że kierownicy będą mogli z łatwością poruszać się po wiedzy badawczej, a także weryfikować rzetelność zatrudnionych badaczy. Znajomość standardowych ram czasowych oraz wyzwań logistycznych w tej kategorii może przydać się pracownikom wielu branż.

Książka została napisana zarówno dla apologetów, jak i przeciwników badań. Ci pierwsi będą mieli okazję poznać ich różnorodność, a drudzy przekonać się o praktyczności przeprowadzania tego rodzaju badań. Jest to więc kompletne kompendium wiedzy pełne ciekawostek i wariacji w tym zakresie, a także przykładów praktycznego zastosowania różnych metod w danej sytuacji czy wskazówek dotyczących usprawniania procesu badawczego.




Nowości wydawnicze

Lato tajemnic. Klub Martini. Tom 2

TESS GERRITSEN
Data premiery: 2025-03-26

Roślinne historie

DAWID OLESZKO
Data premiery: 2025-03-26