Najtaniej kupisz w CHODNIKLITERACKI.PL

43.09 zł 59.00 zł 27% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Piotr Bucki

ISBN:
9788301204631
Ilość stron:
134
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

59.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CHODNIKLITERACKI.PL

CHODNIKLITERACKI.PL 43.09 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
MATRAS.PL 43.88 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
MATFEL.PL 45.24 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków
TANIAKSIAZKA.PL 49.50 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GILDIA.PL 53.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 53.40 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

Interesujesz się marketingiem online? Chcesz nauczyć się przekazywania informacji w sieci? Pragniesz zabłysnąć w mediach społecznościowych?

Koniecznie zajrzyj do znakomitej publikacji "VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści" autorstwa Piotra Buckiego! Co może łączyć miejskie mity o czarnej wołdze, wirusowe memy i historie, które ludzie przekazują sobie nawzajem? Wszystkie te elementy w skuteczny sposób niosą informacje z prędkością światła. Wszystkie są również połączone algorytmem, przebadanym i zweryfikowanym, który warto zastosować w momencie tworzenia zagadnień marketingowych w mediach społecznościowych, a także komponowania kampanii społecznych. "VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści" to pierwsza na rynku w Polsce książka przedstawiająca zjawisko niesamowicie szybkiego rozprzestrzeniania się treści oraz motywy, jakimi kierują się ludzie, aby rozpowszechniać je dalej. W publikacji przybliżono temat wirusowości treści na podstawie badań, m.in. Dana i Chipa Heathów oraz Johana Bergera. Opisano również nowatorską gałąź nauki nazywaną kartografią kulturową. Czytelnik dowie się również, w jaki sposób kreować treści, które sprawią, że idee się rozprzestrzenią. To doskonała, praktyczna publikacja i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców, parających się content marketingiem, profesjonalistów social media, copywriterów oraz blogerów.

Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w

internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.

Janina Bąk

Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane "Funkcja tożsamościowo-twórcza treści" chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?

Paweł Tkaczyk

Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.

Rafał Żak


Autor książki od wielu lat pomaga ludziom w doskonaleniu komunikacji w rozmaitych obszarach życia, bazując na psychologii poznawczej i psycholingwistyce. Piotr Bucki jest redaktorem merytorycznym i współautorem Startup Manual i twórcą serii BuckiAcademy. Napisał takie książki jak: "Złap równowagę", "Jak szlifować wystąpienia", "Prezentacje po prostu!".

Pozostałe książki Piotr Bucki

Nowości wydawnicze

Rok z Tischnerem

JÓZEF TISCHNER
Data premiery: 2024-11-27

Księga Mądrości: The Great Library of Tomorrow

ROSALIA AGUILAR SOLACE
Data premiery: 2024-11-27

Mroczny taniec

ADA TULIŃSKA
Data premiery: 2024-11-27

Mroczne serce. Darkness

ANNA WOLF
Data premiery: 2024-11-27

Miejsce, w którym powinnam być

MAGDA PAWŁOWSKI
Data premiery: 2024-11-20

Love Open

NATALIA CZERWIEŃ
Data premiery: 2024-11-20

Hajota. Skacząc w przepaść

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2024-11-19

Eksplozja na trzy serca. Flash Bang. Tom 1

MEGHAN MARCH
Data premiery: 2024-11-15

Noc ciasta i marionetek

LAINI TAYLOR
Data premiery: 2024-11-13

Kolor rzeczy niewidzialnych

ANDREA LONGARELA
Data premiery: 2024-11-13

Ognisty księżyc. W mrokach Luizjany. Tom 3

LUDKA SKRZYDLEWSKA
Data premiery: 2024-11-13