CHODNIKLITERACKI.PL | 43.09 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa |
||
MATRAS.PL | 43.88 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
||
MATFEL.PL | 45.24 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków | ||
TANIAKSIAZKA.PL | 49.50 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
||
GILDIA.PL | 53.10 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa | ||
SWIATKSIAZKI.PL | 53.40 zł | do sklepu |
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce |
Interesujesz się marketingiem online? Chcesz nauczyć się przekazywania informacji w sieci? Pragniesz zabłysnąć w mediach społecznościowych?
Koniecznie zajrzyj do znakomitej publikacji "VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści" autorstwa Piotra Buckiego! Co może łączyć miejskie mity o czarnej wołdze, wirusowe memy i historie, które ludzie przekazują sobie nawzajem? Wszystkie te elementy w skuteczny sposób niosą informacje z prędkością światła. Wszystkie są również połączone algorytmem, przebadanym i zweryfikowanym, który warto zastosować w momencie tworzenia zagadnień marketingowych w mediach społecznościowych, a także komponowania kampanii społecznych. "VIRAL. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści" to pierwsza na rynku w Polsce książka przedstawiająca zjawisko niesamowicie szybkiego rozprzestrzeniania się treści oraz motywy, jakimi kierują się ludzie, aby rozpowszechniać je dalej. W publikacji przybliżono temat wirusowości treści na podstawie badań, m.in. Dana i Chipa Heathów oraz Johana Bergera. Opisano również nowatorską gałąź nauki nazywaną kartografią kulturową. Czytelnik dowie się również, w jaki sposób kreować treści, które sprawią, że idee się rozprzestrzenią. To doskonała, praktyczna publikacja i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców, parających się content marketingiem, profesjonalistów social media, copywriterów oraz blogerów.
internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.
Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane "Funkcja tożsamościowo-twórcza treści" chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.
Rafał Żak
Autor książki od wielu lat pomaga ludziom w doskonaleniu komunikacji w rozmaitych obszarach życia, bazując na psychologii poznawczej i psycholingwistyce. Piotr Bucki jest redaktorem merytorycznym i współautorem Startup Manual i twórcą serii BuckiAcademy. Napisał takie książki jak: "Złap równowagę", "Jak szlifować wystąpienia", "Prezentacje po prostu!".
Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w