Najtaniej kupisz w TANTIS.PL

55.99 zł 44.90 zł -25% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Gregor Bogdan, Dominika Kaczorowska-Spychalska

ISBN:
9788301202248
Ilość stron:
256
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Cena katalogowa:

44.90 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANTIS.PL

TANTIS.PL 55.99 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
GANDALF.COM.PL 58.46 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
TANIAKSIAZKA.PL 60.46 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
GILDIA.PL 66.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,

prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.




Nowości wydawnicze

Under Locke

MARIANA ZAPATA
Data premiery: 2025-03-13

Ćwiczenia z ciemności

MARIE NAJA AIDT
Data premiery: 2025-03-13

Akademia Hanover

MADDIE PAWŁOWSKA
Data premiery: 2025-03-13

Rozczarowane

MARIE VAREILLE
Data premiery: 2025-03-12

Sześć cichych pragnień

ANNA LANGNER
Data premiery: 2025-03-12

Słuchajcie, jak kłamią

AMY TINTERA
Data premiery: 2025-03-12

Martwa natura

SARAH WINMAN
Data premiery: 2025-03-12

Jak nie tłumić emocji

ANABEL GONZALEZ
Data premiery: 2025-03-12

Orbita

SAMANTHA HARVEY
Data premiery: 2025-03-12

Kryminalny atlas sztuki

LAURA EVANS
Data premiery: 2025-03-12

The Only Light Left Burning Dopóki płonie nadzieja

ERIK J. BROWN
Data premiery: 2025-03-12

Kuchnia indyjska Najlepsze przepisy

SANDRA SALMANDJEE
Data premiery: 2025-03-12